Вступ
Словник розроблено для учнів професійно-технічних навчальних
закладів. Його написано відповідно до програми з історії України закладеної у
Державному стандарті освіти. Передбачено максимальну мінімізацію інформації з
метою уникнути перевантаження учнів.
Учень під час ознайомлення з навчальною, науково-популярною,
художньо-історичною літературою, нерідко зазнає певних труднощів, через
наявність в ній великої кількості нових термінів, понять та фактів.
Підготовлена робота не носить всеохоплюючого характеру, матеріал словника у
доступній формі розкриває роль та місце історичної особи на певному етапі
історичного розвитку.
У словнику дано автобіографічну інформацію про відомих постатей в
українській історії. Учні самостійно мають визначити, яку роль на певному етапі
історичного розвитку відіграє особа, проаналізувати її діяльність та оцінити її
результати. Будь-яке дидактичне завдання сприяє розвитку особистості та надає
їй можливості самовдосконалюватися.
На вибір викладача організаційних форм навчальних занять, методів і
прогнозованих результатів суттєво впливають конкретні персоналії відібрані до
програми. Історична особа повинна бути показана не стільки на тлі історичного
процесу, скільки як його складова частина і суттєвий чинник впливу.
Читати далі...
Немає коментарів:
Дописати коментар